martes, 30 de junio de 2009

PONTE DE RANDE E A SÚA HISTÓRIA RECENTE

El jueves 14 de agosto de 2008 GECMA publicó un artículo titulado “PROPOSTAS DE GECMA PARA UN ÁREA METREPOLITANA DE VIGO, SOSTIBLE” que decía:

“Hoxe en día está plenamente asumido que un modelo de crecemento desenvolvista e incontrolado non é viable no tempo. Pola contra, o desenvolvemento ten que ser compatible coa protección e promoción do medio ambiente, definindo un modelo de desenvolvemento caracterizado pola sostibilidade.
Calquera proxecto debe permitir atender ás necesidades do presente sen poñer en perigo a capacidade das xeracións futuras para resolver os seus problemas. Por outra banda unha adecuada integración da política medio ambiental na acción política global, permite definir modelos de desenvolvemento a nivel local, integrando patrimonio histórico e natural.
Moito se fala estos día da pasible ampliación da ponte de Rande, sen tocar as pilas nen a cimentacióon e con cables exteriores, desta maneira o grupoo GECMA pregúntase ¿A ampliación da Ponte de Rande será estética, segura e técnicamente viable e ademais resolverá os problemas?
Manéxanse importantes cifras -cen millóns de euros- que se anuncian para o proxecto de ampliación da ponte de Rande, tal vez habería que reflexionar en voz alta sobre algunhas consecuencias da súa execución. A principal, claro, acerca de se o investimento resolverá os problemas de impacto visual, estética, seguridade, técnico e dun modo estable e duradeiro e, polo tanto, se o orzamento estimado cumprirá os obxectivos e se non sería razoable que se analizasen máis fondo outras alternativas que dean servios á Autoestrada e a toda esta gran área metropolitana…..
LER MÁIS


Hoxe en día vólvese a fala do tema dende distintos ámbitos e medios de comunicación:

FARO DE VIGO (Martes 30 de junio de 2009)

LA XUNTA RECHAZA LA AMPLIACIÓN DE RANDE DEL BIPARTITO Y URGE A FOMENTO LA NUEVA A-57
Aceptaría un aumento de la capacidad del puente, pero con un proyecto "serio y maduro"
LER MÁIS

EL PAÍS (Santiago - 30/06/2009)

Blanco trasladó al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, la semana pasada, que Santiago será la primera ampliación que se efectúe, sufragada por Fomento por tratarse de un tramo libre de peaje. En Vigo, en cambio, Blanco ha pospuesto las obras de ampliación del puente de Rande a que se ejecute la autopista alternativa que unirá Pontevedra con Vigo y que conectará el aeropuerto de Peinador. LA RAZÓN ES EL TEMOR DEL MINISTRO A QUE UN IMPREVISTO DURANTE LAS OBRAS EN EL PUENTE LO INUTILICE Y SE PROVOQUE UN COLAPSO EN LAS COMUNICACIONES.
LER MÁIS

FARO DE VIGO - Gran Vigo ( Domingo 28 de junio de 2009)

¿PERMITE LA ESTRUCTURA DEL PUENTE DE RANDE UNA AMPLIACIÓN?
Ingenieros que participaron en su construcción cuestionan el proyecto iniciado por la anterior Xunta y avalado por Fomento
LER MÁIS

ATLANTICO DIARIO (VIGO - 24-06-2009)

EL INGENIERO DE RANDE DESACONSEJA AMPLIAR EL PUENTE POR LAS CARACTERÍSTICAS DE LOS PILARES
Considera que no hay garantías técnicas de que puedan soportar los carriles previstos en el plan de la anterior Xunta
LER MÁIS

No hay comentarios: